-
Soutěž: Za 2 lahve 2 lahve
Vánoce se pomalu blíží, takže nepochybujeme, že jste již všichni napsali Ježíškovi, jaké láhve byste si letos pod stromečkem přáli. Pokud se vám však nechce čekat až na Štědrý den, napište nám a možná k vám nějaká ta lahev přistane s předstihem. -
Tak jak? Otevřeli jste letos Svatomartinské?
Úspěšný marketingový koncept na podporu prodejů mladých vín letos dosáhl nového vrcholu. Plakáty s husami na každém rohu, masivní mediální kampaň a Vinařským fondem avizovaných 2 000 000 lahví Svatomartinských vín v prodeji. Také jste podlehli masáži a ochutnali Svatomartinská 2011? -
Lesk a bída Beaujolais
Rok co rok propadá třetí čtvrtek v měsíci listopadu část vinařského světa do šílenství s označením „Beaujolais nouveau est arrivé“. Každoročně se takto prodá 60 milionů lahví slavného vína odrůdy Gamay. Mladé Beaujolais nerozděluje v názorech na kvalitu jen pijáky vína, ale i vinaře z regionu, kde se víno vyrábí. Pro jedny zlatý důl, pro zbylé laciný produkt, který likviduje image jejich vín. -
Také rádi šroubujete?
Ve Velké Británii byla aktuálně zveřejněna studie, podle které za posledních osm let vzrostla akceptovatelnost šroubovacích uzávěrů u pijáků vín z 41 % v roce 2003 na 85 % v roce 2011. Jednoduše řečeno osm z 10 zákazníků aktuálně nemá problém s tím pořídit si víno uzavřené pod tzv. screwcap. Jak jste na tom Vy?



